Prezenty dla niego dystrybuowane przez wypożyczalnie filmów

Posted on

Prezenty dla niego

Prezenty dla niego

Współcześnie jednym z głównych aspektów działalności marketingowej wielu firm jest dystrybucja gadżetów reklamowych. Przy ich wprowadzaniu na rynek ważna jest przede wszystkim sama dystrybucja – liczy się ona nawet bardziej niż wybór przedmiotu, który ma stać się gadżetem, a także bardziej niż wybór odpowiedniej liczby tych gadżetów. Jednym słowem, dystrybucja jest najważniejsza. Dlaczego? Ponieważ od dystrybucji zależy to, ilu klientów dostanie gadżet i ilu z nich w związku z tym zainteresuje się ofertą danej firmy. O tym jak to w praktyce wygląda, można przekonać się podając konkretny przykład. Mogą nim być wypożyczalnie filmów. W ostatnich latach wiele z nich zbankrutowało z powodu braku wystarczającej liczby klientów. Dlatego nie można się dziwić, że te, które zostały, prowadzą intensywne działania reklamowe.

Wypożyczalnie sieciowe są w najlepszej sytuacji, mają bowiem większe pieniądze na kampanie. W jaki sposób rozdają one np. prezenty dla niego? Przede wszystkim należy tu wprowadzić rozróżnienie pomiędzy pozyskiwanie nowych klientów oraz zatrzymywanie przy sobie dotychczasowych.

Jeśli chodzi o pozyskiwanie nowych klientów, prezenty dla niego są rozdawane poza obrębem danej wypożyczalni. Może to mieć miejsce w różnych punktach miast, w tym także w centrach handlowych. Ale może to mieć miejsce również podczas rozmaitych imprez plenerowych, których organizuje się w naszym kraju coraz więcej. Imprezy te gromadzą zwykle dużo ludzi i rozdawanie wśród nich gadżetów, o których mowa, czy też jakichkolwiek innych upominków, jest zawsze bardzo dobrym pomysłem.

Jeśli natomiast chodzi o utrzymywanie relacji z klientami, Prezenty dla niego mogą być wręczane stałym klientom, którzy mają na koncie wypożyczoną odpowiednią liczbę filmów DVD lub Blue Ray. W ostateczności upominki, o których mowa, mogą także trafiać do rąk tych, którzy są na terenie danej wypożyczalni, bez względu na to, ile filmów wypożyczyli i czy w ogóle to zrobili.

Warto też wymienić metodę konkursową, która jest niejako metodą łączącą pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie dotychczasowych. Konkursy oczywiście organizuje się dla klientów, ale każdy może dołączyć do grona klientów wypożyczalni i wziąć udział w konkursie w każdym czasie.

Tags: , ,